دل نوشته ها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دكتر آزادي در نشست نخبگان علوم و تحقيقات واحد اردبيل:

آزادي افزود: در این نشست­ها به تبیین دیدگاهها و نگرش­های روز دنیای اسلامی و ایران و پیرامون آنها در حوزه علم و پژوهش و فناوری در بین اساتید فرهیخته و نخبگان دانشگاهها صورت پذیرفت و ضروریات و روشهای مختلف امورات پژوهشی مورد بحث و تحلیل قرارگرفت.

رئيس علوم و تخقيقات اردبيل محورهاي تصويب شده را به شرح ذيل عنوان كرد:

1-لزوم ایجاد مراکز دانش­بنیان در خصوص زراعت مولکولی با توجه به وجود پتانسیل­های قوی استانی که بصورت قطعنامه در نشست تخصصی زراعت مولکولی و بیوتکنولوژی به تحریر و امضاء گردید.

2-نگرش دوباره و تفکری مجدد و مجدانه بشر صنعتی امروزی به مسئله خدا، هستی و خویشتن و بازآموزی و یادآوری این مسائل به گونه­ای که گاهی میسر و اهداف والای زندگی را نیز به بادی فراموش و به غبار جریانات روزمره میسپاریم.که سپس بحث و تبادل نظر اساتید به تأیید این موضوع التزام ورزیدند.

3-بررسی روشهای نوین پژوهشی علوم انسانی منجمله تکنیک­های فراتحلیلی و تحلیل محتوا و کاربرد آنها در علوم انسانی بویژه علوم رفتاری و ادبی و عملیاتی کردن این تکنیک­ها به منظور توانمندسازی اعضاء و محققین در موضوعات مرتبط با علوم انسانی.

4-تحلیل و بررسی سؤالات و شبهات اعتقادی سیاسی و دینی که از سوی جبهه و مواضع ضددینی با امکانات وسیع رسانه­ای جهت ضربه زدن به اسلام، مردم و ولی­فقیه سعی در منحرف کردن افکار عمومی را دارند و لزوم توجه به فرمایشات راهگشای ولی­فقیه در این خصوص و تلاش در بصیرت افزایش فرهیختگان و دانشگاهیان.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط بهنام صمدی فرد در 11:44 قبل از ظهر | |